True love will never fade unless it was a lie.

All I know is that I’m lost without you.

I would give up everything for one moment with you;

"for one moment is better than a lifetime of not knowing you. "- perhaps

Followers

Sunday, 27 March 2011

my wonder women

"seorang ibu boleh menjaga 5 orang anak sekali gus
seorang anak x boleh menjaga seorang ibu"

perkataan ni aku sering dengr dri mulot ummi aku
tp memang betol ape yg dia cakp tuh

aku memang bangga gila dengan ummi aku
dia terlalu sempurna bagi aku
walaupun aku slalu jerkkk xdengr cakp dia..hahahahhahha :D

dalam ramai3 anak dia aku la yg paling banyak buat hal
drip aku kecik sampai la ke besar
macam3 masalah aku bt
kecian jgk kadang3
hehe
tp......ape kan daya
berjiwa muda la kate kan..hehe
mesti la nak enjoy :DDDDD

dia selalu berikan yg terbaek untuk family aku.
nak carik macam mane lagi ibu macam ni
hari3 keje macam lipas kudong

part yg paling aku xbrape nak suke time
dia serabut = sumbat pitih, (xpaham buke kamus B.Kelantan)
mulaaaaa laa nak bobel
mesti asyik ulang benda yg sama 2, 3 kali

*kalau lah aku boleh buat macam yg ummi aku buat sekarang , alang kah .............................

"allah sentiasa memberikan ganjaran bagi hamba nya yg sentiasa sabar dengan segala ujian yg diberikan nya dalam apa jua dugaan, tetapi jangan lah kamu mengeloh walaupun sekali."

time kekawan UMmi yg tau aku dapt keje ramai yg cakap kat aku :
  "rezeki si ibu jatuh kepada si anak "
berkat daripada kesabaran ummi jga mummy jgk la ni

sbelum tuh adik aku azrai dapat tawaran kerja kat BSN
allamdulillah.....lastlly dapt juga.
termasuk dengan yg ni da kali ke-3 kalu xclap aku laaa

pastu selang beberapa minggu aku plak yg dapat tawaran kerja kat USM
bersyukur giler rase, time tuh jgk aku sujud kepadaNya..
masyallah .... sudah lame aku lupekan Nya

4 comments: