True love will never fade unless it was a lie.

All I know is that I’m lost without you.

I would give up everything for one moment with you;

"for one moment is better than a lifetime of not knowing you. "- perhaps

Followers

Sunday, 11 December 2011

hari keluarga pentadbiran PPSP

BEFORE            AFTER

Waaaaaaaaa...jadi ibu budak tetiba....ngehh3...


sesi photogewdik bersama amillin
  Antara aktiviti yang ada:
# Teman Tapi Mesra

sesi rehearsal, sebelum permainan dimulakan

semasa pertandingan berlangsung

tgok3....at first kami ketinggalan jauh dibelakang, di tinggalkan o k.abby n suami....
hahhaaa......tp akhirnya, dapat jgk mendahului mereka mereka nih..
satu kumpulan ada 4 orang...
dua orang sekali jalan...
dua orang lagi tunggu kat depan.....(miji n khalid)
wahhhh, laju betol diorng....nasib baek ada dioo, sebgai penyelamat....

siap dapat jadi johan lagi...
tegokk arrr kumpulan mane yang main kan..

# Memecah Belon Lelaki Individu
pecah belon individu

Kategori Kanak Kanak Campuran :

# Sambung Straw


budak yang kat depan yang pakai baju pink rambut tocang tuh anak ppuan sulung k.abby, natasya...
cantikk kan...ala ala korea kids gituh....xmacam ibu dia powmm.....hehee
yang kat belakang tasya tuh, tasnim adik bongsu saya lorrr tuh...

semua orang tanya, sape tuh ? sape tuh ? anak saudara ker ???
adoiii....akk aku powm belum kawin...anak saudara celah mane plak...
aku cakap adik xnak caye....penat aku...

tasnim ni Aku versi Putih ........hheehhee  -perasan lebih










No comments:

Post a Comment