True love will never fade unless it was a lie.

All I know is that I’m lost without you.

I would give up everything for one moment with you;

"for one moment is better than a lifetime of not knowing you. "- perhaps

Followers

Tuesday, 10 January 2012

weekend with cik Jaroh Maronggolie

Friday :

weekend minggu lepas borikk gilerr...
xtau nak pegi mane..budak3 ofiss aku sume bz ngan hal masing3...
terkontang kanting la aku sorang3..

tau x, semua baju kurung aku siap aku iron..
aku rasa cukup sehingga hujung bulan Januari ni...
bayangkan laaaaa...semua baju kurung siap beriron..
banyak gilerr kan masa aku...

Saturday:

arrrgggggggggggg....da xboley tahan nihh...
bagaii nak giler dok rumah xkuarrr....
call k.lia, xangkat...masg xbalass...
call k.nurul, dia sakit peruttt...adussss *potong stim laaa

pastu tetibe terlintas nak msg cik jaroh ni,,,dia cakp dia powm borik kat rumah tuh
main makan, tdo makan tdo jer..
sooooo...aku ajak arr teman aku kuarr...


kami pergi Tesco cari kolam untuk Mia, pakwe aku la bissing nak suh beli cepat3
xnak bagi orang laen belikan dulu...uuhhh -excited giler dia (macam anak dia plak)


nihh hahhh kolam itik Mia. cantik kan ?
tengok nih ahhh Tok Ma Mia, besunggh sungggh isi air dalam kolam ni...
Mia entah kat mane lagi ....kuar ngan abah dia..
sejam jgk laa tunggu mia balek....ermmm



mia baru lepas mandi
xsempat nak snap gambar mia masa dalam kolam,
coz dia takut airrr......
xperlaaa, laen kali ade lagi...

Jaroh Maronggolie
nahh upah teman aku kuarrr...lain kali lapang3 kan diri lagi yerr...hehe


No comments:

Post a Comment