True love will never fade unless it was a lie.

All I know is that I’m lost without you.

I would give up everything for one moment with you;

"for one moment is better than a lifetime of not knowing you. "- perhaps

Followers

Thursday, 28 March 2013

Wedding Nik Azuar dan Intan

 Persiapan sebelum ke reception


perut moncit baru 8 minggu, dah macam 5 bulan aku tengok....
cantik x baju ni, ni anak didik david chandran tau yang jahitkan..
kreative sangat dia jahit baju.....walaupun baju aku agak besar ckit , hahaha




mertuaku yang gorgeous, kalah makkau aku...
cuba teka brapa umur dia, mesti korang semua terkejut...

with kak long merangkap Mak Andam Vogue 
ni lah mak andamnya, diimport khas dari Vogue Butik ...
dia pulak yang jadi tumpuannya, macam pengantin la pulak....



if korang perasan xdey kan gambar pengantin ? hahhaha
kami semua sibuk ngan bergambar, sampai pengantin xtau kemana...huhuhu...

nanti kita update gambar pengantin yang cantik3 yer drp photogrher ...
coz aku xsempat nak snap picca pom...
penat sngt..
ni pom sempat ambek gambar beramai3 kejap..

No comments:

Post a Comment